BİLGİLER
1. Cayma Hakkı
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca, tüketiciler satın aldıkları ürünleri teslim aldıkları tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin iade etme hakkına sahiptir.
Cayma hakkını kullanmak için bu süre içerisinde SATICI’ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı (e-posta vb.) aracılığıyla bildirim yapılması yeterlidir.
2. İade Süreci
İade talebiniz onaylandıktan sonra ürün(ler) anlaşmalı kargo firması ile SATICI’ya gönderilmelidir.
İade edilecek ürünün faturası (varsa iade faturası ile birlikte) gönderilmelidir.
Ürün, kutusu, ambalajı, aksesuarları, hediyeleri ve tüm tamamlayıcı parçaları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak gönderilmelidir.
3. İade Kargo Ücreti
Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo ücreti ALICI tarafından karşılanır.
Ayıplı veya hatalı ürünlerde kargo masrafı kesinlikle SATICI’ya aittir.
4. İade Edilemeyecek Ürünler
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı ve iade hakkı kullanılamaz:
Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan ürünler.
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.
Ambalajı açılmış, hijyen açısından iade edilmesi uygun olmayan ürünler (kulaklık, iç giyim, kozmetik, gıda vb.).
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya dijital içerikler (lisans anahtarları, yazılım, aktivasyon kodları vb.).
5. Ücret İadesi
İade edilen ürün SATICI’ya ulaştıktan ve iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, ürün bedeli en geç 14 (ondört) gün içinde ALICI’nın ödeme yaptığı yöntem ile iade edilir.
Banka ve ödeme sistemlerinden kaynaklanan gecikmelerden SATICI sorumlu değildir.
6. İletişim
İade ve değişim talepleriniz için:
Telefon: +90 542 667 4230
E-posta: info@hira.net.tr
Adres: Tepe Prime İş ve Yaşam Merkezi Çankaya/Ankara