İade Şartları

1. Cayma Hakkı

  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca, tüketiciler satın aldıkları ürünleri teslim aldıkları tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin iade etme hakkına sahiptir.

  • Cayma hakkını kullanmak için bu süre içerisinde SATICI’ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı (e-posta vb.) aracılığıyla bildirim yapılması yeterlidir.

2. İade Süreci

  • İade talebiniz onaylandıktan sonra ürün(ler) anlaşmalı kargo firması ile SATICI’ya gönderilmelidir.

  • İade edilecek ürünün faturası (varsa iade faturası ile birlikte) gönderilmelidir.

  • Ürün, kutusu, ambalajı, aksesuarları, hediyeleri ve tüm tamamlayıcı parçaları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak gönderilmelidir.

3. İade Kargo Ücreti

  • Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo ücreti ALICI tarafından karşılanır.

  • Ayıplı veya hatalı ürünlerde kargo masrafı kesinlikle SATICI’ya aittir.

4. İade Edilemeyecek Ürünler
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı ve iade hakkı kullanılamaz:

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan ürünler.

  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.

  • Ambalajı açılmış, hijyen açısından iade edilmesi uygun olmayan ürünler (kulaklık, iç giyim, kozmetik, gıda vb.).

  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya dijital içerikler (lisans anahtarları, yazılım, aktivasyon kodları vb.).

5. Ücret İadesi

  • İade edilen ürün SATICI’ya ulaştıktan ve iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, ürün bedeli en geç 14 (ondört) gün içinde ALICI’nın ödeme yaptığı yöntem ile iade edilir.

  • Banka ve ödeme sistemlerinden kaynaklanan gecikmelerden SATICI sorumlu değildir.

6. İletişim
İade ve değişim talepleriniz için:

  • Telefon: +90 542 667 4230

  • E-posta: info@hira.net.tr

  • Adres: Tepe Prime İş ve Yaşam Merkezi Çankaya/Ankara

Scroll